interior * photography * food * inspiration * everyday life

onsdag 12 februari 2014

fint i spenaten


Å 
jag hittade världens finaste villa till salu i Bromma. 
Måste bara visa.





Eftersom jag har högblankt kök så blir jag extra glad när jag ser så här snyggelisnygga kombinationer av material. Tycker om att kaklet är satt i förband och dessutom att det löper runt hela rummet. Fint med den platsbyggda hyllan vid matplatsen. 







Jag tycker om de fint fotograferade mäklarbilderna. Fler finns här.

Och jag vet att ni är flera som väntar på en eller annan bild från våra nya rum här hemma. 
På väggar som har fått färg och möbler som fått ny placering. 
Ska försöka samla ihop mig och fotografera. 
Snart. Om jag bara hinner bland allt som ska fixas. Och bara ljuset kommer.

Hör ni. Snart är det vår. 
Visst känns det så, 
till och med på de gråaste av dagar. 

Kram vännen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar