interior * photography * food * inspiration * everyday life

måndag 9 februari 2015

på väg hem till mig

God morgon!
 
Vilken skön förmiddag.
Huset är tyst, solen skiner och jag värmer mig med en latte innan det är dags att röja upp efter helgens hemmamys. Konstigt att så mycket byter plats under en helg. Surfar runt litet och hittar Mrs Mighettos fina prints.  Och egentligen har jag ju köpstopp, något selektivt förvisso, men nu kom jag på att jag har totalt glömt bort Mr Henry!
 
Han håller nämligen på att ta slut eftersom Mrs Mighettos prints säljs i en begränsad upplaga. Och jag har ju faktiskt lovat mig själv att köpa honom någongång, så efter litet resonerande med mig själv kommer jag fram till att jag verkligen, verkligen förtjänar en Mr Henry. Du kan läsa om hur jag och Henry hittade varandra när jag yrade runt efter en inflyttningspresent till syster i inlägget här.


som släpper en ny serie prints, lagom till alla hjärtans dag.
Lika fina men jag kunde bara inte släppa Henry. Så när jag hittade honom (efter lite möda) på nätet blev jag riktigt glad. Passar ju finemang i ett barnrum. Mina killar är ju tyvärr, ja bara i detta sammanhang då, för stora kanske för att fullt ut uppskatta honom. Så Mr Henry får nog bo i vardagsrummet istället. Sicken tur jag har!
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar