interior * photography * food * inspiration * everyday life

måndag 15 juli 2013

bodrum







Bodrum 

med sina vackra ljuskronor, gamla kvarter och brusande folkliv, 
är en av Turkiets vackrare turistorter där de själva turistar. 

Turkiets St Tropez.




Vi flanerar.
Vi äter meze och dricker gott rosé.
Vi handlar fler hamamhanddukar.

Bodrum har en magisk hamn, faktiskt den vackraste jag sett. 

Men då har jag ju inte sett Venedig...





Visst vill man bara följa med båten 
 och glida fram genom havet sittandes på en kudde? 

Åh vi hade en sån skön resa.
 Jag ska visa mer smultronställen senare. 

Kram


2 kommentarer:

  1. Hejhej!

    Vilken härlig blogg! :) Ser verkligen ut att vara ett riktigt smultronställe!

    Tack snälla för dina fina ord hos mig!! Ber om ursäkt att jag inte svarat tidigare, tidsbrist för dator för tillfället... :( Väggorden "familj" köpte jag på Clas Ohlson för ca 1½ år sedan men jag tror det finns fortfarande! :)

    Kram Anna (vitstjärna)

    SvaraRadera