interior * photography * food * inspiration * everyday life

fredag 5 december 2014

tapetkärlek

 
 
Äntligen fredag,
bästa dagen eller hur?
 
 
 
Den här tapeten måste ju bara vara den finaste som finns just nu. När jag såg den hos Rackarungar åkte den rakt in i tapetmappen. Och när jag bläddrade i nya Recidence hittade jag den där med, så det är inte bara jag som är tokig i den.  Just nu ligger den som bakgrund på skrivbordet på min dator, ett smart sätt att smaka på tapeten för att känna efter innan man bestämmer sig. Jag älskar fina tapeter men det är så lätt att tröttna. Tyvärr.

 
Dark floral från Ellie Cashman design.
 
Rackarungar är för övrigt en superblogg, där kan man hitta värsta bästa inspirationen. Och dessutom är allt är så fint och roligt skrivet. Tips för dig som inte hittat henne än!
 
 
Pulled beef står på menyn här hos oss och den står som bäst och puttrar. Idag provar jag att göra den i lergrytan, vi får se hur det går. Superenkel fredagsmat, om man bara har tiden att låta den stå i ugnen vill säga. Och  man kan faktiskt lämna den en stund, eftersom den står på så låg värme känns det inte så farligt.
 
Nu ska jag fara iväg mot yogan,
och jag tror bestämt att några fredagsblommor ropar på mig från blomsteraffären!
 
 
Kram vännen.
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar