interior * photography * food * inspiration * everyday life

torsdag 13 november 2014

pop-up butik lördag

Hej vännen,
 
 
oj så länge sedan jag skrev något.  
 
Men när jag hittade dessa finfina tryck här sprattlade det lite av lycka i magen,
och jag känner att de här måste jag ju bara visa er...
 
 
 Och. Nymålade väggar förtjänar faktiskt ett eller annat nytt, eller hur?
 Det här är såna prints som ropar på mig och jag bara måste svara, så fina är de.  
 
Alla bilder lånade från Mrs Mighetto
 
 
Som jag skrivit tidigare har jag en dragning åt det fabulerande och sagoinspirerade i min inredningsvärld. Kanske för att jag blev kallad prinsessan Tuvstarr som barn av min fina familj? Eller för att mina år som pedagog gjort mig lite skadad, hehe. Jag har länge känt en liten smula generad över att jag gillar det här barnsliga och naiva så mycket, men varför det egentligen? Om något skänker glädje är det en gåva, tycker jag. 


 
Vill ha. Genast. Helst alla. Bästa julklappstipset ju!
 
Och när jag läste hos lilla U att tjejerna Mrs Mighetto, Creme de la creme och lilla U själv (med sina finfina smycken) bjuder in till pop-up store nu på lördag,
12/11 på Aarts på Norrtullsgatan 25,
känner jag att jag bara måste skicka tipset vidare till er mina finaste. Om  ni nu finns kvar efter mitt superlånga uppehåll. Armen hamnade i en svacka. Jag med litet grann faktiskt. Kämpar för att orka och hinna med, och ibland tappar jag vad som är så roligt med att blogga. Men när jag väl sätter mig och börjar skriva är det ju så roligt. Lustigt att det kan vända så, när det innan tog emot så mycket.
 
 
 
Kram
och ta hand om dig mín vän.
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar